Een tijdje geleden werd ik gevraagd om een pitch te geven aan lokale ondernemers, creatieven en andere geïnteresseerden over wat Fuelled precies te bieden heeft. En zoals ik snel ontdekte, is dat veel. Sterker nog, het was zo veel dat het veel te veel was om in één presentatie te proppen. Dus, bedachten we een alternatieve benadering.

We dachten dat het leuk zou zijn om het op de manier te doen zoals we vroeger op de basisschool presentaties gaven. Meestal over hamsters, of... goudvissen. Dus, maak kennis met Fluffy:

“Mijn naam is Rick Donders en ik geef een presentatie over mijn goudvis”

Toen ik jonger was, begon ik (en iedereen) zijn spreekbeurt of presentatie altijd zo. En wat volgde was iets wat iedereen ook deed. Er werd iets op het bord geschreven, je had wat foto’s uitgeknipt en misschien je moeder of vader een echte goudvis naar school laten brengen. En dat was het dan.

Een bewezen methode voor het geven van presentaties in de van de basisschool. Maar ik betwijfel of na de tiende presentatie over goudvissen, iemand nog geïnteresseerd was in die van mij.

Hoewel dat een lange tijd geleden is, word ik vaak herinnerd aan mijn presentatie over Fluffy.

Vooral als ik kijk naar de communicatie van bedrijven. Drukwerk, een website. Social Media zoals Twitter, Instagram en Facebook. Allemaal goede manieren om te communiceren met klanten of andere bedrijven. Maar de content, zoals mijn uitgeknipte foto van Fluffy, is meestal allesbehalve origineel. Wat tekst, een (bewerkte) foto en dat was het wel.

Met de technieken die we bij Fuelled gebruiken, zijn er geen beperkingen meer. Waar 'traditionele' media zoals video of fotografie deze wel hebben - zelfs met uitgebreide software zoals Photoshop of After Effects - heeft de wereld van 3D dit niet. En omdat er geen beperkingen zijn, kunnen wij anders denken en verschillende oplossingen bieden voor creatieve vraagstukken.

“Even the sky isn't the limit anymore! - a very happy client”

Deze ideeën en technieken zijn soms zelfs goedkoper dan oplossingen die via traditionele media worden geboden, waardoor je geld bespaart. Vaak kunnen ze zelfs tijd besparen.

Mijn ideeën kunnen worden toegepast op elk type organisatie, binnen elk type bedrijf. Groot of klein, van internationale entertainmentbureaus tot kleine startups of bedrijven met voedselverwerkingsmachines. De projecten zelf kunnen variëren van productfoto’s tot het uitleggen van een complex proces of misschien moet het gewoon een heel, heel cool beeld zijn.

De mogelijkheden zijn eindeloos, en het kan net zo realistisch zijn als de wereld om je heen, of zo fantastisch als je wildste dromen. Benieuwd wat wij voor jou kunnen doen? Bel ons gewoon of stuur een e-mail!

We horen graag van je!