arrow-left-lightarrow-leftarrow-right-lightarrow-rightarrow-thin-left arrow-thin-right browser-search cup heart indicator laptop layers layout-4boxes layout-sideleft mail-heart mail map-pin mixer mouse nav paintbucket pencil-ruler phone picture play video

Brouwerij Sterck

De door de brouwerij gekozen naam laat geen ruimte voor interpretatie en is al net zo duidelijk als de manier waarop zij willen communiceren. Geen hippe namen, guitige woordspelingen of trends. Maar strak design, een gedegen uitstraling én 'to the point' communicatie.

De krab geldt al eeuwenlang als totem van de stad en de inwoners van Bergen op Zoom worden tijdens het jaarlijkse carnaval aangeduid als 'krabben', waardoor de keuze om een krab als logo te voeren , snel was gemaakt. Het lijfje van de krab werd opgemaakt uit hopbladeren, als een weinig subtiele verwijzing naar één van de basisingrediënten van bier.

Bij 'Brouwerij Sterck' is ambacht het sleutelwoord en daardoor werden uiteindelijk zowel 3D Mockups, een strakke vormgeving en diverse traditionele technieken ingezet voor het beste resultaat.

Aangezien dit project 'on-going' is staan er onder de "visuele snacks' nog meer schuimende visuals van de brouwerij!

  • Brand: Brouwerij Sterck
  • Client: Brouwerij Sterck
  • Modelling: Fuelled
  • Illustration: Rutger Siemonsma - Psytek